måndag 20 februari 2012

- APA?

assså BAJS! vad det ska göra ont! tror jag sov på fel axel när jag väl somnade i går natt.....

men idag har jag gjort klart min klänning som jag syr hemma, elr det är små dietalger kvar annars så e den klar :)
sen kollade jag på youtube på nått och så hittade jag hur man kunde göra olika klänningar av en elr flera skjortor  det var as kul att titta på och så testade jag lite själv !

aa ni fattar vilken som e vilken =)
sen så ju har jag vart hos carro och lekt lite med hennes kompisar =)
det var nice och nu ska jag dampa på mitt minnes kort till kameran för det vill inte funka =( Arg.se
och jo jag köpte nya byxor dom svarta med hög midja från vila ! jag dör för dom byxorna ! vill ha dom rosa och turkosblåa oxå!!!
men jaja

nu ska man bara chilla på fb och så =)
såå simma lungt =)
kramm<3

Inga kommentarer: